Zara1997 korse takmadım ben daha doğrusu takmaya çalıştım ama yordu rahatsız etti. Göbeğim var mı evet var 1 sene geçsin bölgesel incelmeye gideceğim ben sezaryen göbeğini diyetle sporla sıkılaştıran görmedim. Sizde sıkmayın canınızı 9 ay esneyen bir deri bir anda yerine oturmaz.