MESoydan Kızlar şuan şehirdışında tatildeyim annemde,ay sonu dönücem İstanbul’a 30 Ekim de aşımız var Çarşamba günü, bir hafta erteletsem birşey olur mu acaba bizim aile hekimliğinde çarşambadan çarşambaya yapıyorlar sanırım ebeye yazdım ama cevap alamadım ne yapabilirim bulunduğum yerde de yaptırmak istemiyorum