1balkizannesi 32 aylık olacak kızım yakında tuvalet eğitimine başlayacağım iç çamaşırı olarak bak sırma daha kullanışlı olur yoksa külot mu? bazı önerilerde boxer’a alışırsa külot kullanamaz adet dönemlerinde zorlanır diye okudum siz neler öneriyorsunuz?
Laden 1balkizannesi tuvalet eğitimi süresince iç çamaşırı giydirmeyi doğru bulmuyor uzmanlar. Ben hiç giydirmemiştim eğitimi tamamlanana kadar. Çünkü onuda bez sanıyormuş bebişler☺️ Sonrası için külotta aldım boxer da. İkisinide sorunsuz giydi ve giymeye devam ediyor
Premseskolar 1balkizannesi 10 kilot al digerini kullanmadım alıstırma kilodu bezim aynısı zati onuj yıkanması bile ayrı bi mide bulandırıcı. Yasıda gayt ideal lazımlık al wc aparatı al ama onları cocugn secsin yda sevecegi biseler olsn rengi flan bismillahla basla kolay atlatırsn insallah
Belkii 1balkizannesi Külotuda var boxerı da ama size tavsiyem ilk birkaç gün çamaşır giydirmeyin alışana kadar en azından. Ondan sonra her ikisinden de alabilirsiniz