Kızlar merhaba
Bebeğimin atletlerinin kenarına bulaşan kaka lekelerini ne yaptım ne denediysem çıkaramadım en son biraz sıcak su ve ariel toz deterjanda beklettim 60 da deterjansız yıkadım. Sonra 3 defa da durulama yaptım ekstra en son da bebek dterjanı ile yıkadım.
Bebek deterjanı ile çıkmıyor böyle 5 kere de yıkasam durulasam ariel olunca içim de rahat etmedi
Böyle yapan oldu mu bebeğim daha 2 aylık bu konularda biraz tecrübesizim