Merhaba. Oğlum 10 buçuk aylıkken işe başladım. Dört ay olmak üzere başlayalı. Bakıcı bakıyor kendi evimizde. Hala sabah evden çıkarken çok fazla ağlıyor. Bakıcıyla alakası yok kime bırakırsam bırakayım aynı şekilde ağlıyor. Alışır diye bekliyorum ama alışmayı reddediyor resmen. Bu sabah kalktım hazırlandım gitmeyeceğim sandı keyfi yerindeydi. Sonra montumu giydim çantamı taktım. Gitti kendi çantasını getirdi. Sonra montunu getirdi birlikte gideceğiz sandı. Yüreğim yandı desem yeridir. Ne yapabilirim nasıl geçer tavsiye verebilecek olan var mı? Yarım gün çalışıyorum bu arada sabah 8 de çıkıyorum öğlen 2 de evdeyim. Ben evden çıktıktan sonra susuyor. Evden çıkarken yaşanıyor bu kriz