MasaLLinaSenem biz de yaşadık max 20dk- yarım saat arası uyuyordu çareyi başında bekleyip uyandığında hemen geri uyutarak buldum. Biraz işimi halledip 20. Dakikaya doğru odasına geçiyordum, yada bende onunla yatıyordum uyanır gibi olduğunda hemen sallayıp yada kaldırıp emzirip geri uyutuyordum. Çok güzel düzen oturmuştuk uyku süreside böyle böyle artmıştı ta ki influenza olana kadar. Çok hastalandı kuzum bütün düzenimiz bozuldu. Bu arada Bugün tam 6 aylık olduk ❤️