busra0952 54 günlük olduk hala aynıyız hatta artıyor sanki 😊 ilk başlarda o bu haldeyken ağlayacak duruma geliyordum ama çoğu bebek bu durumdaymış o yüzden rahatladım bi tık. Zaten gazını alsam da hepsi çıkmıyor, yediklerime de dikkat edince daha ne yapacağım bilmediğim için el mahkum kabulleniyor insan. Kendini üzme, bu süreç geçecek