Merhabalar,
Bebeğimi geçen hafta ishal,kusma ve ateş şikayetiyle hastaneye götürdük ve doktorumuz bebeğimin kilo olarak 600 gram kadar eksiği olduğunu söyledi. Mama taraftarı olmadığı için yavaştan tadımlara yoğurt ile başlamamı istedi iyileşince. Şu an durumumuz çok şükür daha iyi ve ben çok kararsızım başlayıp başlamamakta,ek gıdaya 6 aydan önce başlayanlar yazabilir mi lütfen?