Benim bebeğim bir aylıkken kullanamaya başlamıştı canım.birde benim bebeğim de tekrarlayan orta kulak iltihabı var sürekli kullanmak zorunda kalıyoruz bir aylıkken kullanmıştı bir sıkıntı olmamıştı korkmayın bronşit olması daha kötü Allah korusun hastanede yatma durumu olabilir geçmiş olsun rabbim şifa versin