Harunsmsk Merhaba hanımlar bir hafta oldu doğum yapalı bugün ilk muanem var yapıştırma dikiş olarak biliyorum muaneye gittiğimde ne yapacaklar dikiş falan alınmayacaksa korkuyorum biraz açıkçası
elizabeth Harunsmsk korkacak bir şey yok. Dikişler iyileşmeye başlamış mı, rahmin toparlanmaya başlamış mı diye bakıyorlar. Bazen dikişlerde enfeksiyon olabiliyor ona bakılıyor.
cinarcinar Harunsmsk benim 2 ay oldu aynı şekilde yapıştırmaydı. İlk kontrolde dikiş üzerindeki bantı kaldırdılar dikişlere baktı enfeksiyon var mı yok mu diye baticon sürdü ve bir daha kapatma dedi. Onun dışında elle muayene yaptı sezeryan sonrasındaki gibi
okuyor Harunsmsk ilk muayene sadece dikiş yerine bakıp iz için krem önerdi. 40 çıkınca gittigim muayene de rahmime baktı
Sebusebu Harunsmsk aa benim doktorum sezaryan sonrası 40 cıktığında gel demişti. Ara kontrol muayne olmamıstım ben
Fehva İlk muayenede kesi yerine bakıyor ve karın ultrasonu ile rahminize bakıyor. Korkulacak bir şey yok hassas davranıyorlar henüz çok yeni diye 😇👍🏻
Harunsmsk Fehva gerçekten çok korkmuştum içerideki dikişlerin ipini kenarlarda duruyor onu çekiyorlar falan dediler bi an gitmekten bile vazgeçtim ☺️
Harunsmsk Alparslan616161 ya herkes uyuşuk olduğunu söylüyor ama benim dikiş yerim yanıyor resmen atletim bile değse yanıyor
5465ss Harunsmsk yanması yada kasinmasi iyileşiyor demekki dikişler gerçi ben sezeryan olmadım benim alttan dikişler vardı ama benimde hep yanıyordu kaşınıyor di korktum kontrole gittiğimde iyileşmiş dedi ondan öyle oluyormuş demekki dedim
Alparslan616161 Harunsmsk o pişik olduğundan öyledir ozmn bnm de karnım katlı şekilde dikiş yerimr baskı uyguladığı için pişik olmuştu acırdı
Serifemete Ultrasonla içinde parça bişey felan bişey var mı ona bakiyo dikişin tutmuş mu ona bakıyor ben duşa gireyim diye taburcu günü su geçirmez bant takmislardi onu cikartip dusa girebilirsin dedi bu kadarr hiç korkulcak bişey Yok dikiş estetik değil mi ip.felan yoktu bende
Harunsmsk Serifemete benim de bant vardı o şekilde duşa girdim ama yanıyor bende estetik diye biliyorum
Smnl Harunsmsk 1. Haftada su geçirmez bandajı çıkardı dikiş yerine baktı krem önerdi ultrasonla karnımdan rahmimi kontrol etti bu kadar. Acıtacak bir durum yok yani 🌸