Simge723 kızlar bu egzama mı var mı bilem ellerim gündüz böyle gece de yarılıp kanıyor bulaşık deterjanı bile bu hale getiriyor var mı yaşayan tedavisi var mı
Artemiss_ Simge723 evet canım egzama başlangıcı gibi. Bepanthol kullanabilirsiniz sık sık. Kuru kaldığı sürece aynı hale döner
Simge723 Denizoo krem sürünce normale dönüyor gibi ama elimi suya sokuyorum yine başa dönüyor hele deterjan elleyince kesik kesik oluyor ve kanıyor
Denizoo Simge723 evet evet benim de öyleydi elimi kapattığım zaman kanama olurdu cerave düzenli kullandım, su an çom iyi şükür