Dmdm
Kızlar 4 Aylık Bebeğim Var Ayak Baş Parmağınn Tırnağı Batmış gibi Kenarı Ufacık Kızarmış Ne Yapabilirim Doktorumuz Şehir Dışında Bilemedim Ne yapacağımı
melasya
bacoderm krem kullanmıştık kızımdada olmuştu.şimdi oğlumun ayak bal parmağı kırmızı idi dr u bu kremi önerdi
Elsaa
Benim oğlumdada olmuştu , dr götürdüm krem yazdı sürdüm geçti 3 güne falan, bu arada batan tırnağı çok kesmeyin çünki yine batıyor sonra. Dr bana öyle söylemişti