Muallim27 Dk tutmayin lütfen 🤲 her bebek farklıdır hala çözemediniz mi ya. . kötü anlamda demiyorum yanlış anlamayın böyle yaparak siz yorulursunuz bende sizin gibiydim ilk başlarda hatta her ay kontörle gidince doktora söylüyorum ama bebeğim her ay 1 kilo alıyor yani normal . Çekiş gücü fazladır sütün çok alıyordur vs vs .. Böyle düşündükçe sen kötü olursun soylim .. sonra da düşünmekten sütun de azalır