aylinpala depremzedeannee ben oturuyordum ara ara 2.günden itibaren oturdum hep bişey olmadı canım acıdığında uzandım
0tulayt0 depremzedeannee ayağa kalktım ilk yürüyüşten sonra hep oturmaya başladım ben canım bişey olmaz Allah’ın izniyle kendini zorlama yeter benim yanımda kimse yoktu mecburdum ayaklanmaya hemen belki de psikolojik olarak hazır olmak gerekiyor
0tulayt0 depremzedeannee ilk zamanlarsa normal canım benim de öyleydi ama kontrole gittiğinde bir sor yine de
elizabeth depremzedeannee yani bilmiyorum ama ben hastane de bile oturmuştum bir şey olmadı. Ben hiç yatmadım hatta ben oturdum bana daha iyi geldi.
_The_ANA_ depremzedeannee Oturmak neden zararlı olsun yahu😁 Ben akşamına yüzüstü de yattım oturdum da banyo da yaptım😁
Linam54 Size birsey sormak istiyorum. Cevaplarsaniz sevinirim. 19 gün önce sezeryan ile dogum yaptim ve lohusa iken genital bölgesi temiz olmasi gerekiyormus. Ama benim bildigim 40 cikmadan temizlenmez. Yanlis mi biliyorum?