Merhaba hanımlar bebegim 8 ay 25 günlük 8 ay başından beri kısmı kabızlık yaşıyoruz yani yapıyor ama sert ve küçük parçalar mama ile besleniyor ve ogun yapıyorum sizler nasil besliyorsunuz biraz bahseder misiniz ben sabah 7.5 gibi kalkıyoruz. 8 gibi falan mama verip 9 buçukta uyutuyorum 11 gibi kalkiyor kahvalti ettiriyorum yumurta peynir falan yabi bazen güzel yiyor bazen yemiyor 1.5 2 saaat sinra mama veriyorum tekrar 2. Uyku yapıyoruz kalkınca meyve püre falan veriyorum aksamda bizimle sofrada corba yogurt falan yiyor 8 gibi tekrar mama verip yatiriyorum. 12 gece 4 tekrar mama . Sizler ne yapıyorsunuz ..
Dun kabızlık için doktora götürdüm 5 tup kan aldı:( 9. Ayda kan tahlili yapılıyor mus 1 i i diğeri hormon falan . Kabızlık için hormon testi ne alaka. Neyse verdik sonuçlar p.tesi çıkacak kendimi yiyip bitirdim artık. Nerde yanlış yapıyorum