Byzanur Kızlar merhaba , lohusalığım biteli 3 hafta oluyor dün gece pembe kanamam oldu sonra kesildi. Normal mi? Hamile kalma ihtimalinden çok korkuyorum umarım öyle bi şey yoktur.
Ysgl26 Byzanur daha kırkınız yeni çıktı ilişkiye girdiniz ve hamile kalma ihtimaliniz mi var ?? Helal olsun.. ben 4 ay ilşikiye giremedim doğumdan sonra 😂😂 sanmıyorum düzensizlik oluyo öyle ara kanamalara lekelenmeler ama yine de bi test yapın içiniz rahat olsun
Ysgl26 Byzanur siz anlamamışsınız galiba demek istediğimi.. kırkınız çıkalı 3 hafta olmuş onu anladım.. da uzun bi süre değil ki .. 2 ay olmuş yani doğum yapalı..yine de hamilelik şüphesi için az bi süre..
Byzanur Ysgl26 40 ınız çıkmadan diye yazmışsınız silmişsiniz geri, ya bi önceki yorumda ona hitaben yazdım. Evet kısa bi süre ama endişe ettim. 2 gün önce Ria için beta hcg vermiştim zaten onda negatifti . Bugün taktıracaktım ama bu lekelenmeyi anlayamadım