oglumuz01 benimkisi emerek uyuyan bir bebek ti hala da genelde emerek uyur ama her yatağa koyusunda uyanır gözünü açar yatağı kapatır uyurdu böyle böyle kendi de arada uyumaya alıştı gece uyanıyo mesela gel diye çağırır giderim yat annem yat hadi piş piş diyorum kafasını koyup uyuyo bi ara illa yanına yatınca dalıyodu şimdi yanına yatmamı beklemiyo bile kendi kendşne uyuyo yani sallama meme kundak vs hiç bişeye takmayın çocuğu zorlamadan sürekli kendi dalmaya yönelik uyutmaya çalışın mesel bnim kızım 7 8 aylıkken bebek arabasında kendi kendine uyuya kalıyordu bunu anlayınca Bnde her öğlem site içine çıktım uyuyunca eve girdim ilk etap ellemedim arabada uyudu bir hafta fln sonra yavaşça yatağına koydum yani bu tarz kafamda hep kendi kendşne uyusun mantığı var şimdi de uykulara memeyle geçer 16 aylık ama uyanınca kendi de dönüyo uykuya idare ediyoruz üzmeden kırmadan 🙂