YaseminAren tuba18_ doktorum 1 yas oncesı verme dedı ama bebegım mama reddı oldu sütğm az uyumuyordu o zaöan 1 ölvü sütü 2 ölçü suyla karıstır dedı o sekılde de sevmedı bebegım ayran falan verıyorum kandırmak ıcjn
Haffuse tuba18_ 6 aylik bebek icin, ek gidaya gecti yemiyor demen icin cooook erken😅 6ila hatta 8 ay arasi doktorlar tadim oldugunu soyluyor…zaten ek gidayi doyurucu yemicek, yine mama oncelikli besin kaynagi…
Levozge tuba18_ Hayır vermeyin. Ek gıda zaten tadımlık, fazla yemez. Sütüm de çok çok az diyorsaniz 6-12 ay mama kullanabilirsiniz ama süt asla.
YaseminAren tuba18_ valla tum mamaları denedım ben enn son hıpp 2 yı sevdı hıpp 1 ı sevmemıstı mesela
tuba18_ Haffuse yok tatım bile yapmıyo bi sürü çeşit yapıp getiriyorum 1-2 kaşık zorla yediriyorum o da çok zorla ve zayıfladı sütüm de yok mamada kabul etmiyor🤦🏻♀️
Niluferinoykusu tuba18_ tadım yapması yeterli canım zorlama hiç zorlayınca daha çok inatlaşıyorlar mamadan kaynaklı istemiyor olabilir mi acaba mamayı değiştirsen belki ister ama süt verme hiç
tuba18_ Niluferinoykusu iki üç tane mama verdim hiçbirini kabul etmedi hep ögürdü bende onun için vermiyorum mama böyle de aç kalıyo nasıl yapıcam bilmiyorum
tuba18_ Niluferinoykusu bebelac ve sma doktor az biraz şeker koyda ver belki yer dedi onu bile yaptım yine de yemedi
Niluferinoykusu tuba18_ bir kere hipp dener misin canım o olay bizde de vardı daha önce burda bir arkadaşta yazmıştı ona da söylemiştim hipp anne sütüne kıvam olarak yakın olduğu için bir iki mızmızlansa da kabul ediyorlar denemeni tavsiye ederim daha çok küçük tadımdan daha fazla yiyemez bir şekilde mamayı kabul etmesi lazım belki hipp i sever şeker karıştırma bence ama
Niluferinoykusu tuba18_ valla bence tadı güzel hafif tatlı bir tadı var sert keskin bir tadı yok doktorun da dediği anne sütüne en yakın mamalardan biri denemekte fayda var