princess-mom 50cm tehlikeli bı yükseklik diyorlar . Bı doktor görsün sizin de içiniz rahat eder unarim bı şeyi yoktur ama .iki saat kadar uyutmayin . Kusması olursa , gözde kayma , hareketlerde dengesizlik , bı nesneyi gozleriyle takip edememe vs. mutlaka doktora götürün . Ama bence beklemeyin derim . İçiniz içinizi kemirene kadar hastaneye gidin rahatlayın derim . .