23 gün önce normal doğum yaptım. Doğum kanamam devam ediyordu. Son 2 gündür azalma vardı. Ama dün sabah aşırı derecede kanamam oldu. Baya parça şeklinde hemde. Sizce regl mi görüyorum yoksa korkmalı mıyım? Rengi biraz açık kırmızı ve pembe gibi geldi bana. Tecrübeli anneleri cevaplarınızı bekliyorum 🥰