Susum Sevgili anneler ek gıdaya geçişte olmazsa olmaz dedikleriniz nelerdir? Almamız gerekenler, olmasa da olur dedikleriniz.
starwomen Susum benim olmazsa olmazım meyve süzgeci, plastik uçlu kaşık, çatal oldu. Tabak ve bardak hediye gelmişti. Bardak almazdım ama tabak alırdım
starwomen Susum benim evde hiç plastik tabağım yoktu cam diye de riske giremezdim herhalde çünkü önüne koyuyorum kendisi yiyor bazen kaldırıp attığı oluyor o nedenle :) birde bölmeli olması kolaylık oluyor bence
starwomen Susum bana oioi hediye gelmişti. Ama ben alsam onu almazdım. Uygun fiyatlı ürünler var onlardan almanız daha mantıkı. Tabak, kaşık, çatal takım satılan ürünler var onlara bakmanızı öneririm