Merhabalar doğumdan önce yani hamilelikten önce zayıf biriydim. Hamilelikte de aşırı kilo almadım, 50 kiloyken, 61 ile doğuma gittim. Ancak doğumdan sonra belimin genişlediğini, kalçamın ve basenlerimin genişlediğini gördüm, aradan 2 ay geçti hala aynı, eski kiloma 4 kilo kaldı, şu an 54 kiloyum ancak bu genişlik gitmedi. Bu şekilde kalıyor mu? Yoksa zayıflar mıyım, genişleme azalır mı ne diyorsunuz?