Deletedmom110 Hanımlar neler almalıyım? Mutlaka olması gerekenler ve gereksiz olanlar hakkında biraz bilgilendirir misiniz? Özel olarak philips pipetli suluk almalı mıyım evetse ne zaman?Teşekkürler 🙏🏼
Deletedmom277 Deletedmom110 2 kaşık ,bir cam kase, 1 silikon önlük, mama sandalyesi, cam rende bir de alıştırma bardağı. Pipetli suluğu 9 aylıkken vermiştim
Deletedmom110 Deletedmom277 alıştırma bardağı nasıl oluyor? Bir de kaşıkta marka öneriniz var mı? Teşekkürler🙏🏼
Deletedmom277 Deletedmom110 https://m.n11.com/philips-avent-egitici-bardak-200ml-scf55103-05-P180348809?Seçiniz=Mavi&gclid=EAIaIQobChMIrZ6Tovet5QIVVeaaCh2ccgT0EAUYAiABEgLVr_D_BwE&gclsrc=aw.ds Avent’in bir sürü alıştırma bardağını denedim en rahat bunla su içti. Kaşıkta her marka olabilir yanlış hatırlamıyorsam en çok beğendiğim chicco’nun kaşıklarıydı. https://ty.gl/pkuk7vhn Rica ederim ☺️
Deletedmom277 Deletedmom110 tabi 6.ayda direk bunla veriyorsunuz. Attığım alıştırma bardağının ucu çok yumuşak o yüzden çok kolay oluyor içmesi.
Deletedmom277 Deletedmom110 hayır yapmadım ben çorba yapmaya geç başladım ama bu benim kendi kararımdı. Çorbaya su giriyor kalori azalıyor. Mesela şöyle yapardım. İlk patatesi denedim 3 gün. Sonra havucu denerdim. Havuç dememesinin 3.günü patatesle beraber karıştırıp verirdim. Sonra brokoli denedim. Brokolinin 3.günü patates havuçla pişirip verirdim. Her yemeğine muhakkak Sızma zeytinyağı koyardım