Merhabalar
Doktorumuz demir takviyesi için ferro sanol 5 ml önerdi ısrarla vermeye çalışın dedi ancak bebeğim pek hoşlanmadı. Zorla içirdim sonrasında özür dilerim çıkardı hepsini.
Ferro sanol kullanan ve memnun olan var mı,değiştirmeli miyiz yardımcı olabilecek var mı