Güne çok kötü başladık. Bebeğim 5 aylık. Uyanınca yanıma aldım. Geceden çok uykusuz olduğum için uyuyakalmışım. Düşme ve ağlama sesiyle uyandım. Halının üstünde yüz üstü duruyodu. Ağladı uzun bir süre sonra memede sakinleştirdim. Ne yapmam gerekir? Hastaneye götürmeli miyim?