Kizlar nasl geçirdiniz ya .bebegm de var 11 aylik oldu hala geçmiyor. Dun gece 4 kere ağlayarak uyandu gaz cikarrken cani yaniyor ve uykusundan uyaniyor .cok uzuluyorm .yasadgj yerde tek cock doktoru var oda anestol ve fito sabah aksam surr dedi ama yok geçirmiyor oda .cocugm gaz cikarrken uykusu bölünüyor çığlık kiyamet agliyo nolur siz nasl geçirdiniz öneriniz varmi