Bebegım 6.5 aylık 3 aydır alerjısı maması kullanıyoruz 1 ay oncede süt alerjısı ve laktoz ıntölaransı tanısı konulmuştu gecen hafta doktorumuz yoğurdu kendısı bellı aralıklarla yedırdı denedık şükür bı sorun olmadı evdede devam edıyoruz kac gundur aşırı derecede kabızlık vardı kan ılacından dolayı galıba Çarşamba gunu yogurt corbası yaptım yedı dun sabah ısal tarzında 2 kez yptı tuvaletını aşırı bı huzursuzluk var bugun 1 saat oncede hep mukus gördüm kakasında yanı yasak olan hıc bırsey vermedım sadece mamayla beslenıyor zaten yoğurt serbesttı çorba halındi sorun olmuş olamaz dye düşünüyorum ınternetten baktım diş dönemindede mukus olabılırmıs kafam cok karıstı goturmem gerekıyormu alerjık bebegı olan annler yardımcı olabılırmısınız bırax uzun oldu kusura bakmayın😊