Beyza57 15 gunluk oldu bugun bebegım 1.5 haftadır kakasını dogru duzgun yapamıo gazını ckartıo ama habıre bır ıkınma seyındr hep ıkınıo kakasını yapmaya calısıo napabılırım bazen yapıo ama cok az az fıkrı olan varmı acaba
tekbasimabakiyorum Beyza57 makatına azıcık kulak çubuğuyla zeytinyağı sürün. Hala olmuyorsa çok azıcık çay kaşığının ucuyla zeytinyağı verin. Gaz damlası diyeceğim ama onların içeriği de zeytinyağı. Nurse Harvey’s damla deneyin isterseniz.
Betulmeral Beyza57 bizde öyleydik 2 aydan sonra düzene girdi 40 ina kadar her emmesinde ikina ikina aglaya aglaya cikarirdi simdi 1 yada 2 kez yapar günde onuda bi sekil yapiyor aglamadan artik çözdüm bende kucagima aliyorum ayaklarini karnina cekiyorum asagi yukari asagi yukari yapiyorum 2 3dk ya cikariyor sende dene olursa
Betulmeral Beyza57 az yapmasinin sebebide gazından dolayi hepsini cikaramiypr parca parca 3 4 kez anca cikarirdik bizde
Beyza57 tekbasimabakiyorum gaz damlamız var onu dedıgınızden onu kullanıom sonrasında zeytinyağ sürüoruz masajnyapıorum karnına her yerıne ama ıste bakalım
Kbrasaf Bizde 50 günlük olduk dün hastaneye götürdük 1 haftadır kaka yapmıyordu lavman yaptılar bütün içi boşaldı da rahatladı yavrum ama gazı hala oluyor annenin çok dikkat etmesi lazım dedi doktorda 😐 ne yapayım daha bilmiyorum yiyebildiğim şey bir elin beş parmağını geçmiyor herşey gaz yapıyor 😑
tekbasimabakiyorum Kbrasaf ben de tavuk, balık, et, zeytin, ekmek, patates, pirinç bu döngüde gidiyorum ama hala gaz oluyor cocugumda, hem de gece hep ağlıyor uykusunda gazdan dolayı