Bir okul öncesi öğretmeni olarak, çalışmıyorsanız bebeğinizle mümkün olduğu kadar çok vakit geçirmenizi tavsiye ederim. Geçen zaman geri gelmiyor. 2 3 yıl hatta 4 yıl kreş anaokulu anasinfina devam eden çocuklar artık sıkılmaya başlıyor doyum almıyor. 5 yaşında herhangi bi kavram öğreteceğim sınıfta farkli bir hikaye ile giriş yapıyorsun beyin fırtınası yapmak için heyecanla soruyorsun, eveeet sizce bu ne olabilir siz daha soruyu bitirmeden deneyimli yavrumuz cevap veriyor, sınıftaki diğer çocukların dusunmesine fırsat kalmıyor. Senin sindi soracağım sorunun cevabını bildiğini biliyorum bakalım arkadaşların ne düşünüyor sen sessiz kalabilir misin diyorum bu sefer deneyimli yavrum hem sıkılıyor hem haksizlik oluyor hem de birinci sınıfa başladıklarında bu sefer cevap vermemeye tesviklenme ihtimalleri var. Diyeceğim o ki uzun yıllar anaokuluna göndermeyi tavsiye etmiyorum . Oyun grupları olur etkileşim sosyallik , ya da çocuğunuzun durumuna göre 1.sinifa hazır olmadığını hissedersiniz, öğretmenin de görüşünü alarak 1 yıl daha gönderirsiniz . Herhangi bir durumda yinr göndereceksiniz de mutlaka farklı öğretmende olmalı Hatta Mümkünse farklı Okul. Her okulun ve öğretmenin uygulama şekli farklı çünkü. Kısaca şöyle ifade edeyim eğitim programı bize geometrik şekilleri öğret diyor ama nasıl öğretirsen öğret ister müzikle ister oyunla ister dramayla bu durumda okul ve öğretmen farklılıkları devreye giriyor. Ve karışık yas grupları yerine yas ayrımı yapılan okullar olmalı mutlaka bence .