Başvuru yapmıştım hak kazanmışım liste de adım çıkıyor ama kimisi heveslenme bi de ev için kura çekilecek bakalım ev kurasında adın çıkacak mı önemli olan diyor kimisi de aynı şey bu ev kurası zaten adın çıkmış bundan sonra hangi kat kaç oda olduğu açıklanır diyor hiç bir şey anlamadım sizin bi bilginiz var mı internette de cevap bulamadım