incitanem3 evet benimki de çok ağladı. Kucağımda gezdirdim sakinleşti sustu ustuste denedim. Bazen oldu olmadı.yataga yapardık kitap okurduk ara sacinioksardik mayisir giderdi. 2.3 gün olsa sonra gerisi geliyor. Park yatağı vardı benle yatmaya alıştı tabi. Onu kaldırdım yere yatak yaptım ona kitap bakarken oyuncak oynarken şimdi uzanıp yatıyoruz . İnanın uyku süresi bile uzuyor gerçekten. İlk 7.8 ay 50 dk yi geçmezdi uyanırdı. Şimdi en az 1,5 saat bazen 2 uyuyor