MyHatice Merhaba anneler bebeğim yaklaşık 1-1,5 metre yüksekliğinde yataktan düştü bişey olur mu? Çok korkuyorum epilepsi filan oluyorlarmış öyle bi yerden düşünce kafasını çarpınca vücuduna baktım sıyrık filan yok ama sizce napmalıyım?
biroglanannesii1 MyHatice Doktora götürün yani ben duramaz götürürdüm doktorlar takip ederdim az bir mesafe değil bence götürün ne olur olmaz
Atesbebek MyHatice 1 1.5 metre ciddi bir yükseklik 50 cm den fazla mı değil mi genelde hemen onu sorguluyorlar. Derhal acile götürün.
Quadera MyHatice göz kayması kusma gibi belirtiler var mı? Eğer hareketlerinde anomali (baygınlık hissi uyku hali) fark ediyorsanız beklemeden acile gidin
Ayseee60 Belirti olsun olmasın halen acile gidin böyle durumlarda zaman kaybetmeyin buraya yazmak yerine en yakın sağlık kuruluşuna gidin lütfen
Quadera MyHatice iki üç saat uyutmayın. Yiyecek, süt vermeyin ve takipte kalın. Düştüğü zemin yumuşak mıydı yani halı var mıydı
Gokturkanne Çocuklar canının acıdığını çabuk unutuyor. Çok geçmiş olsun inşallah birşey yoktur ancak ihmal etmeyin hemen götürün önemli