Hırıltı demek istediniz sanırım. burun tıkanıklığı bizde de oldu öksürük falan yapıyordu . Hiçbir şeyi yoktu başka . Burnunu temizlediler . Ve sürekli bende temizledim. Zamanla geçti . Ve nazalnem damla kullandım burnu nemli tutmak için . Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz bence