Ozge_5555 drenaj islemi benim de basima gelmedi tam bilemiyorum ama sanirim lokal anesteziyle uyusturup o bolgeden iltahabi disari akitiyorlar. O durumda da emzirilebiliyormus ama tabi o noktanin iyilesmesi pansunani biraz zahmetli oluyor sanirim. Bu en uc nokta zaten. Kotuyu dusunmeyin. Bir anda olduysa daha basindasinizdir. Antibiyotikle 2 gun olmadan aciniz diner, 5 gun sonunda da biter gider. Onemli olan tekrarlamamasi.