Hulyaa123 Bu neden geçmedi hala anlamıyorum.Hiç evden çıkmamayacam mı hava mı yutuyor ondan mı bilmiyorum uzun zamandır mama kullanıyorum bir ara çok güzel gazını çıkartırken şimdi çok zorlanıyor ne zaman bitecek 🥹
ruveydatas Hulyaa123 bende çok uğraştım sonra çatlak oldu kakada zorlanıyordu zaten makat darlığı varmış . Tabi bazı bebelerin 6 ayda falan geçiyor gaz problemi.