Busbus03 efeninannesi4207 ben trendyoldan aldım organik gurmemden tarhana keçiboynuzu dut ve üzüm pekmez pirinç unu yulaf unu çok memnunum
Mlk026 efeninannesi4207 evet çok memnun kaldım bebeğim çok seviyor ürünlerini istanbuldaysanız kendi kuryeleri getiriyor hatta süt peynir falan alabilirsiniz buz gibi oluyor.
[silindi] efeninannesi4207 organik sektöründe çalıştıktan sonra üzerinde organik yazan ve sertifikası olan hiçbirşeyi evime sokmam, yemem, çocuğuma da yedirmem.
efeninannesi4207 Yenidunyam Ygzbrr Busbus03 Psikologanneee Aaa çok sağolun kızlar bende sipariş edecem bugün ☺️♥️
cicekkizlarimbalkizlarim Busbus03 Trendyol kendi sitesine göre fiyatta ekleme yapıyor. Mesela Pirinç unu kendi sitesinde 41 TL trendyol da 76 TL. Bende sitesinden ek gıda paketi alacağım.
Ygzbrr Neler neler aldım hpsni severek yiyor bebegim tarhaba zeytınyagı pekmez oo dsha neler neler her ürünş cok güzel
Yenidunyam Ben kendi sayfasından alışveriş yaptım çünkü fiyatları daha uygundu ve daha cok ürün vardı Üstelik bisküvisi ve yoğurt hediye gönderdiler çok memnun kaldım❤️
efeninannesi4207 cicekkizlarimbalkizlarim evet instgrmdan alın ozaman trenyol kullanıyorum ben kartım olmayınca inst alıyorum hep
[silindi] Gulcekizim Moommmses çünkü pisler, düzgün denetlenmiyorlar, organik olmayan ürünleri organiğe karıştırıyorlar, küflü hamurla bebe bisküvisi yapabiliyorlar, tarihi geçmiş ürünlere yeni tarih basıp satabiliyorlar.
Durunun_annesii0 [silindi] yaa gerçek mi bu 😱 biz daha başlamadık ama başladığımız zaman nerden alsam diyordum olmadı şimdi bu ya nereye güveneceğiz ki artık 🥺
[silindi] Durunun_annesii0 ne kadar sanayileşmişse o kadar iyidir. El değmeden yapılıyor en azından ve büyük firmalar daha iyi denetleniyor.