Osmnn_457 Selam hanımlar 3 aylık hamileyim 80 kilo geliyorum doğuma kadar kilo vermek istiyorum biraz karnım çok yumşak ikinçi çoçuğuda doğurursam karnım çok kötü durucak bana bi yol gösteririmisniz nasıl ilerlemem lazım
Aslicamm Osmnn_457 hamilelikte kilo vermek için tanınan zamanı geçirmişsiniz ilk 3 aydan sonra hamilelere zayıflama diyeti uygulanmaz
Osmnn_457 Dogagumus bende işe yararmı aca karnımın sıklaşması için bişeyler yapsam bebeğe zararı olurmu
Osmnn_457 Duruhan diyetsiyene gidiçek zamanım hiç yok o yüzden bura yazdım benimle aynı durumu yaşayan çok insan var tecrübeye dayalı olarak yapmam gereken bazı şeyleri söylebilirler diye düşündüm