19972017 Doğum kontrol hapı kullanmaya başlayalı 8 gün oldu bugün hala kanama geliyor benim normalde 6 gün sürer bu böyle devam edermi akşam tamam bitti dedim gene kanama geldi afedersiniz 😔
Yasemin38 19972017 ilk başlamada böyle bir durum olabiliyor mecbur kanamanın kesilmesini beklemen gerekir oruç için.
19972017 Yasemin38 10 gün olunca devam edemezmiyim özür kanı sayılmaz mı acaba bu durum için çünkü damlıyor geçiyor ara da geliyor
19972017 zumra-19 bugün doktora söyledim de o kanama normal adet kanaması değil tutabilirsin dedi tutsammiki adetim bitti şuan hapın kanamasını yaşıyorum
kuzeyyildizi_ 19972017 Hanefî mezhebine göre adet olduktan sonra ilk 10 gün adetli sayiliyorsunuz 10 gün sonra özür sayılıyor abdest alıp orucunuzu tutabilirsiniz Şafii mezhebine göre ilk 15 gün adetli sonrasında ise özürlü sayiliyorsunuz
19972017 kuzeyyildizi_ bu 6 saatte bı 7 saatte bı damla seklinde oluyo ama ne bilim biliyorum da öyle olduğunu
19972017 kubrella evet yarın dokuz gün oluyor pazar günü tutmaya başlasam olur dimi 10 gün oluyor pazar
19972017 kuzeyyildizi_ evet yarın dokuz gün oluyor pazar günü tutmaya başlasam olur dimi 10 gün oluyor pazar
kubrella 19972017 ay onun hesabı nasıl yapılıyor bilmiyorum ki canım ya bence sen riske atma pazartesi tutmaya basla yerinde olsam öyle yapardım