10 aylık kızım var gece saat başı uyanıyor uyumadığı için 2 saat sallıyorum neredeyse gerçekten hem psikolojik hem de fiziksel olarak çok yoruldum çalışmasam tamam derim birde kalkıp sabah 7 de işe gidiyorum. Gece kesintisiz uyuması için ne yapmam lazım sizler neler yaptınız aç olduğu için uyanmıyor kesin çünkü ne mama içiyor nede meme emiyor gündüz 2 uyku yapıyor son uykudan en son akşam 6 da uyanıyor