Sema_karademir benim yavrumda koltuktan düştü geçen haftalarda 7 aylıkken kafayı yiyordum anında götürdüm doktora film çekildi bise çıkmadı bekledik hastanede gözlem altında benim çocuğumun tam uyuma vakitleriydi dayanamadı uyudu hastanedeyken 15 20 dakika kadar çok şükür iyi yavrum ama benim yaşadığım kabustu Allah hiçbir anneye bu korkuyu yasatmasin izleyin sizde bebeginizi uyumamasi gerekiyor biz hastanede olduğumuz için uyuyabilir demişti doktor, eğer direnemezse uykuya takip edin uykuda uyandırın ara sıra,mutlaka götürün hastaneye bence içiniz rahat etsin