Kızlar merhaba bebeğim yaşına girecek haftaya bu gece o kadar uyku bastırdı ki tam uyuyacaktım bebeğim uyandı yanıma aldım gece emzirmesini kesmeye çalışıyorum sarılıp uyuyoruz bazen bu şekilde dönerek yatağın diğer ucuna kadar gitmiş bir ses ve ağlamayla uyandık aldım hemen sakinleştirmeye çalıştım biraz yarım saat kadar uyutmadım ama bir şey olur mu diye içim içimi yiyor sizce bir şey olur mu hala elim ayağım titriyor