Ololo ben bu “çişli bez” konusuna maalesef bireysel olarak katılamıyorum. Bebeğiniz rahat uyuyor mu mesela? Ya da biberonu bitirince hala istiyor mu, vermeyi denediniz mi devam ediyor mu içmeye? Linç tayfa gelmesin ama :)) doğduğu günden beri mama takviyesi yapıyorum, iştahlı ve yemek isteyen bir bebeğim var. Evet çiş sayısı çok ama çocuk midesi şişmeden uzun uyuyamıyor. Uyku düzenindeki en önemli unsur beslenme, buna dikkat etmek gerekir. Zaten bebeğinizin dilinden en iyi siz anlarsınız, o size doymadığını bir şekilde belli eder♥️