İyi geceler hanımlar 1bucuk aylık bebeğim var emziriyordum hıç sorunum olmadan bugun fark ettımkı ıkı gogusumde eskısıne oranla cok yumuşak hıc dolu değil .. pompa ile sağınca guzel guzel gelırdı sımdı sağdım cok az az gelıyor baya ugrastırıyor. Sizce sütüm mü azaldı veya kesılıyor ? Geri gelmesı ıcın bırşey yapabılır mıyım ? Geri gelen arkadaşlarımız varmı içimiz de ? Üzüldüm acıkcası moralım bozuldu bu kadar erken beklemıyordum canım sıkıldı