Gokceturkan 3 buçuk aylık kızım uykusu çok düzensiz bi garip. Gece 2 buçukta uyuyor öğlen 12ye kadar. Tabi 2 saate uyanıp emıyor. Bu saat aralıgı normal mi sizce? Gündüzde bazen güzel uyuyor bazen kısa kısa uyuyor. Ne zaman ve nasıl düzene girecek acaba?
Mavis34 Gokceturkan çok düzensiz saatleri siz sabah erken kaldırıp örneğin uyandıktan 3 saat sonra yatırım o aylarda sanırım.3 gündüz uykusu olmalı yatınca kendi uyanmasını beklemeyin 1 2 saat arası uyusun saati gelince uyandırın. Sizin bir düzen oluşturup ona göre yatırıp saati gelince kaldırmamız lazım birkaç hafta çok zorlanirrainiz ama sonra düzene girer ben öyle yapmıştım benimkide sabaha kadar uyumaz sabahları da kısa kısa uyurdu
hestiaone 4 ay 7 gunluguz ıstedıgı zaman uyuyor, hala kurulu gibi 2 saatte bır emıyor, akışına bıraktım