Aselkizim bir an bu postu ben mi actım dedim 😔
Cok üzülüyorum bu duruma benimde kcüük oglum asırı sinirli ve saldırgan Bi cocuk ısırıyor vuruyo dövüyor istedigin olmazsa aglıyo bagırıyo kıp kırmızı olana kadar susmuyor istedigini yapsam dahi agzını acınca tamam Bi daha dönüşü olmuyo baya bagırıyo kafasını tutuyorum hemen tutmasam yerlere kapıya duvara vuruyo cok kötü durum ben en cok kafasını tuutyourm inanın vurmaktan yürürken dengesi bozuluyor o derece kötü vuruyo ama benim oglum emeklemeye basladıgından beri basladı bu duruma tabi ortalama 8 9 aylıktı suan 17 aylık hala aynı ne yapcaz bilmiyorum doktor üstüne gitmeyin dedi videoya aldım gösteriden sorun yok biraz fazla sinirli dedi zamanla unutur dedi ama zaman gelmedi cok üzülüyorum gercekten