Annecilikkkk aç olduğuna emin misimiz aç olsa içer çünkü. Benimki o ayda hep alışkanlıktan uyanıp ağlardı emziği verip pışpışlayınca tekrar uyuyordu. Gece hep aynı saatte uyanıp emmeyr alıştıkları için,vucutları aç olsa da olmasa da o saatte uyanır. Bi süre sonra da düzen değişirse ona alışır.Uyuyamamasının sebebi başka olabilirmi? Sıcak ya da soğuk,karın ağrısı,gaz,fazla uyarılma vs şeyler?