Merhaba bebeğim 7 aylık, bu zamana kadar sadece anne sütü ile beslendi. Ama sütüm yetmemeye başladı 1 biberon olsun mama vermek istedim dinlenebilmek için. Bebeğim gazlı ve kabız bi bebek. Araştırdım aptamil conformil 2 aldık. Fakat bebeğim asla içmedi. Tadına baktım resmen acı yani ben de beğenemedim. Şöyle tadı acı olmayan güzel bi mama tavsiyesinde bulunur musunuz lütfen?