Elifduru11 uyuşturucu krem sürüyorlar dayanilmayacak bişi değil iple bıyık aldirmaktan daha az aciyor diye bilirim bide benimki biraz psikolojik olabilir iğne girişlerini hissediyorsun sanırım ondan ,valla benim acı eşiğin yüksek değildir iğne korkum var ona rağmen yaptırdım elime stres topu verdiler işlem 10-15 dakka zaten , botoksta da hiç acı yok diyebilirim.