Buseye2
Bu konuyu görünce cevap yzmak için kayıt oldum bir faydam olsun diye benım kızımdada vardı hangı marka bez kullanıyosanız gecene kadar külot bez kullanın bız sleepy kulot bezını kullandık karnı ıyıcene sarıyo tam ıkı haftada gecmıstı bızımkı tamamen hatta doktorumuz bıle benı tebrık ettı gecmezse amelıyat demıstı 6aydan sonra ıcını ferah tut gecer Allahın ıznıyle