Benim bebeğim tam 2 aylık oldu dün ve doktor gece uyandırma dedi geceleri 6 7 saat uyuyor uyanmıyor dedim yine de uyandırma acıkırsa uyanır acıkmıyor demekki dedi uyandırıyorum. 2 aylık aşıdan sonra ateşle nasıl baş ettiniz ateşi var çocuğun ve napcamı bilmiyorum